Kroki Realizacji Kredytu Hipotecznego

Dzięki profesjonalnemu wsparciu można wyeliminować stres i szybciej znaleźć lepsze rozwiązanie.

1. Umówienie spotkania

Umawiamy się na wstępne spotkanie

2. Pierwsze spotkanie

  • Szczegółowo wyjaśnię etapy organizacji kredytu.
  • Przeprowadzam wywiad odnośnie dochodów, zobowiązań, sytuacji rodzinnej, zawodowej i majątkowej – zapytam o to, co ma wpływ na Państwa zdolność kredytową.
  • Szczegółowo omówimy stan prawny kupowanej nieruchomości analizując dokumenty geodezyjne, pozwolenia, wypisy, rejestry, księgi wieczyste itd.
  • Zaproponuję Państwu w jaki sposób bezpiecznie podpisać umowę przedwstępną, rezerwacyjną lub deweloperską.
  • Wspólnie przeanalizujemy tabelę z ofertami banków i wybierzemy najlepsze banki, do których będziemy składać wnioski kredytowe.
  • Omówimy listę wymaganych dokumentów dla poszczególnych banków.
  • Po spotkaniu wyślę Państwu mailem listę dokumentów do przygotowania oraz druki bankowe do wypełnienia przez pracodawców, biuro księgowe czy dewelopera.

3. Drugie spotkanie

  • Sprawdzę wypełnione przez Państwa dokumenty.
  • W przeciwieństwie do banków, wypełnię za Państwa zawiłe wnioski o kredyt.

4. Przygotowanie i wysłanie wniosków o kredyt

  • Przygotuję wysyłkę wniosków do centrali banków. Jest to najbardziej czasochłonny etap, który zajmuje na każdy wniosek około dwóch godzin, ponieważ wniosek wraz z dokumentacją składany do jednego tylko banku zawiera łącznie między 50 a 500 stron
  • Złożę wniosek do działu decyzji kredytowych w wybranych wcześniej przez Państwa bankach.

5. Kontakt z bankami oraz z państwem

  • W Państwa imieniu odpowiadam bankom na wszelkie dodatkowe zapytania.
  • Informuję Państwa na bieżąco o postępach w analizie wniosków o kredyt.
  • Po otrzymaniu decyzji z wszystkich banków staram się wynegocjować dodatkowe obniżki od aktualnych warunków promocyjnych.

6. Trzecie spotkanie i omówienie ofert kredytowych

  • Analizujemy decyzje kredytowe, posiadając już odpowiedzi wszystkich banków w sprawie dodatkowych negocjacji cenowych.
  • Omawiamy wspólnie wszystkie aspekty przedstawionych ofert i wybieramy najkorzystniejszą dla Państwa.
  • Na Państwa prośbę mogę negocjować również poza warunkami cenowymi tzw. zapisy miękkie czyli zasady wcześniejszej spłaty kredytu, obowiązki posiadania dodatkowych produktów, itp.

7. Podpisanie umowy kredytowej z wybranym bankiem

  • Przesyłam Państwu na adres mailowy umowę kredytową do zapoznania się i przygotowania ewentualnych pytań.
  • Spotykamy się w moim biurze aby szczegółowo omówić umowę i zaplanować dalsze kroki czyli podpisanie aktu notarialnego i zlecenie wypłaty kredytu
  • Podpisanie umowy kredytowej następuje w moim biurze lub w wybranej przez Państwa placówce bankowej.

8. Podpisanie aktu notarialnego

  • Stają się Państwo właścicielami nieruchomości (na rynku wtórnym) lub nadchodzi termin płatności pierwszej transzy dla dewelopera.
  • Bank wypłaca kredyt.

Zachęcamy do wykonania symulacji kredytu hipotecznego, dzięki niej dowiedzą się Państwo, który bank ma najlepszą ofertę.